zondag 10 november 2013

Een publicatie en een optreden, wat wenst een auteur nog meer?


Onder mijn eigen naam Henk Rouw is een van mijn verhalen opgenomen
in de hierboven afgebeelde verhalenbundel.
Deze zal worden uitgegeven door Nieuwe Druk, te Arnhem.

Vrijdag 15 november is de presentatie
in
de Openbare bibliotheek van Oosterbeek
aanvang 20:00 uur.

De negen deelnemende schrijvers lezen dan een fragment uit hun verhaal voor, 
of krijgen een fragment uit hun verhaal voorgelezen.
Uitgever Ton van Eck verzorgt de presentatie.
Verder treedt op:
winnaar van Giel van Beelens t.v.-programma
‘Beste singer-songwriter van Nederland.’

Inhoudsopgave van de bundel:

Lezen en laven- Ton van Eck (inleiding)
Trilobietoog- Yolande Belghazi -Timman
Het jaarlijkse uitje van Dionysos - Guus Dijkhuizen
Voor wie leven wil - R. Dubois
Ocean Spirit - Femmy Fijten
Receptenboek voor Gifmoordenaars - Heidi Hassenmüller
Zoek - Henk Rouw
De blinde man in de herberg met het uitzicht - Rob Verschuren
Vogelpest- Eus Wijnhoven

Neer informatie over ‘Lezen en laven’ vinden jullie in een artikel
 dat initiatiefneemster en collega-schrijfster Emmy Fijten op haar website heeft gezet.


Een publicatie en een optreden betekenen voor mij twee erg belangrijke stappen
in mijn schrijversloopbaan.
Daarom zou ik het fijn vinden wanneer ook jij op deze avond aanwezig zou zijn.
Je bent van harte welkom.

Adres van de Openbare bibliotheek van Oosterbeek:
Generaal Urquhartlaan 1
6861GE OOSTERBEEK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten