maandag 25 maart 2013

Prijzenpakket eervolle vermeldingen schrijfwedstrijd.

Wat levert zo’n eervolle vermelding naast publicatie van het verhaal op de website van Indisch 3.0 en de felicitaties van familie, vrienden en kennissen verder nog op?

1. Een exemplaar van Schrijven Magazine. Daar ben ik al lid van. Maar met dat extra exemplaar kan ik misschien wel een andere schrijver enthousiast maken voor het nemen van een abonnement.

2. De op Indisch 3.0 geplaatste videoboodschap van jurylid Eveline Stoel. Daar ben ik heel erg blij mee.
Ze zegt daarin dat de verhalen die een eervolle vermelding gekregen hebben, ‘misschien nog wel beter zijn dan de drie winnende verhalen.’ Ze zijn echter daar niet tussen gekomen, ‘omdat ze uiteindelijk toch minder te maken hadden met het boekenweekthema.’
Specifiek over mijn verhaal ‘Afscheid’ zegt ze: ‘Heel goed geschreven, heel spannend, je wilt voortdurend weten hoe het verder gaat.’

3. En als bonus: Indisch 3.0 gaat de media in de woonplaatsen van degene die een eervolle vermelding gewonnen hebben, hierover inlichten! Citaat uit de betreffende mail: ‘Wie weet wat dat nog voor jullie aan publiciteit oplevert.’
Wat mij betreft, is de Boekenweek nog lang niet voorbij.

De publicatie van het eerste verhaal met een eervolle vermelding - 'Verloren gewaande gedachten' van  Nikolai Bloem  - is vandaag op de website van Indisch 3.O geplaatst. Morgen volgt het tweede - 'De Herinnering' van Christie Haalboom en woensdag is dan mijn verhaal 'Afscheid' aan de beurt. 

1 opmerking: